Sunday 14 August 2011

Buku Pertama!

Sungguh saya teruja apabila memegang buku Oh London! yang saya tulis hampir setahun lalu. Dengan keizinan Allah dan kerja keras para editor PTS Pro, siap akhirnya buku saya yang pertama ini. Terima ksih saya ucapkan kepada semua yang terlibat dalam penerbitan buku ini. Terima kasih kepada sahabat saya, Ahmad Din yang memperkenalkan saya kepada dunia penulisan.

Pada mulanya saya hanya menulis suka-suka sebab tak ada kerja nak buat pada cuti musim panas lepas. Alhamdulillah, suka-suka menjadi sebuah buku! Semoga Allah beri saya kekuatan untuk terus menulis buku lagi pada masa hadapan. Aminn...



InsyaAllah buku ini boleh didapati di kedai-kedai buku seluruh Malaysia tak lama lagi. Saya check baru-baru ni, sudah ada di laman web MPH;
http://www.mphonline.com/books/nsearch.aspx?do=detail&pcode=9789673690947
Juga boleh dibeli di laman bookcafe, kedai buku online PTS;
http://www.bookcafe.com.my/en/remaja/oh-london.html

Saya masih perlu banyak belajar memandangkan saya penulis baru. InsyaAllah saya akan menambah baik buku-buku saya akan datang. Terima kasih atas sokongan anda semua. =)


No comments:

Post a Comment