Saturday 12 October 2013

Hebahan Untuk Pembaca!

InsyaAllah saya akan ke Seoul, South Korea pada 21-26 Oktober ini. Saya ingin mengirimkan poskad dari sana untuk pembaca buku Oh London! dan Andalusia, Here We Come! 

Caranya mudah sahaja.

1) Ambil gambar bersama buku saya dengan cara yang paling kreatif. Nak photoshop, atau apa sahaja, terpulang. Subjeknya ialah anda dan buku tersebut.


2) Di bahagian caption, tulis apa sahaja yang anda suka dan dapat apabila membaca buku itu.


3) Post gambar di page facebook Oh London atau Andalusia, Here We Come dan ajak semua manusia yang anda kenal untuk klik 'like' pada gambar anda.

Tarikh tutup peraduan ialah pada 19 Oktober 2013 jam 10 malam. DUA GAMBAR yang memiliki 'like' terbanyak akan saya kirimkan poskad khas dari Seoul sepanjang saya di sana nanti. Saya akan berhubung dengan pemenang pada 20 Oktober.

Tiada had umur dikenakan (asalkan bukan baby yang sah-sah tidak boleh mambaca lagi)

Selamat bergambar!
 

No comments:

Post a Comment